Dienst na verkoop
Grando Keukens streeft naar 100% tevreden klanten. Ook na verkoop bieden we je de beste service. Is er een probleem met jouw keuken, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder. Om dit zo snel mogelijk te laten verlopen, hebben wij de service in 2 categorieën verdeeld.
Service elektrische toestellen
Is er iets mis met jouw toestellen (koelkast, oven, vaatwasser,…), onderstaand kun je eenvoudig het merk van jouw toestellen selecteren en direct een afspraak inplannen met een gespecialiseerde monteur.
Grando Service
Onder deze service valt alles wat te maken heeft met keukenkasten, werkbladen of toestellen van een merk dat niet vermeld staat bij de categorie "service elektrische toestellen".
Service elektrische toestellen
Bij een probleem met jouw elektrische toestellen dient er vaak een specialist van het merk zelf geraadpleegd te worden. Om dit snel en eenvoudig te realiseren, vind je onderstaand de betreffende merken terug. Je klikt op het merk van toestellen dat je hebt en kan online snel en eenvoudig een afspraak voor een monteur aan huis inplannen.
Grando Service
Heb je een probleem met jouw keukenmeubelen, werkblad of een toestel dat niet vermeld staat bij "service elektrische toestellen", dan kan je contact opnemen met de vestiging waar je jouw keuken gekocht hebt. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op, om je verder te helpen.
Vul onderstaand formulier in en wij contacteren je zo snel mogelijk met een geschikte oplossing. Neem je liever telefonisch contact met ons op, dan tref je onderaan voor iedere vestiging de juiste gegevens.
Grando Service
Vul dit formulier in om jouw service-aanvraag naar de vestiging te sturen.