Op zoek naar inspiratie?

Bespreek de mogelijkheden

Alle vestigingen

Levenslange service garandeert een keuken in topconditie

Uw oven heeft het begeven, de vaatwas doet het niet meer of er is een lek na plaatsing: een levenslange service zorgt dat u zich nooit zorgen hoeft te maken. Als u voor een gereputeerde keukenbouwer kiest, dan kiest u voor zekerheid. Grando Keukens ontzorgt van A tot Z, van start tot finish.

Belang van goede service
Service na verkoop is een belangrijke troef waar niet elke keukenaanbieder mee kan uitpakken

Service en begeleiding maken het onderscheid

Niet alle keukenaanbieders kunnen eenzelfde service bieden. Kiest u voor een massaproduct of goedkopere DIY-keuken, dan moet u zich ervan bewust zijn dat u zelf een grote verantwoordelijkheid draagt en dat, als er zich problemen voordoen, u eigenlijk uw plan zal moeten trekken. Dat klinkt nogal hard, maar het is de realiteit. Kiest u voor Grando Keukens, dan kiest u voor een professionele keukenbouwer die u begeleidt tijdens elke stap in het proces: van ontwerp tot plaatsing, maar ook nog lang daarna.

Persoonlijke begeleiding bij de aankoop van een nieuwe keuken levert het beste resultaat

De voordelen van één enkel aanspreekpunt

Persoonlijke begeleiding en nazorg zijn troeven waarmee enkel ervaren keukenspecialisten kunnen uitpakken.

Stel: u kocht een oven bij winkel X, een vaatwas online en een kraan bij de lokale sanitaire groothandel. OK, u heeft enkele koopjes op de kop kunnen tikken, maar wat als uw kraan, uw oven en uw vaatwas er gelijktijdig de brui aan geven. Wat dan? Een telefoontje naar winkel X, een e-mail naar online platform Y en/of even binnenspringen bij de groothandel?

Vermijd tijdverlies en een hoop heen-en-weergeloop en kies voor één aanspreekpunt, waarbij u met al uw problemen en vragen terechtkunt

Goede klantenrelatie primeert

Er gaat niets boven een persoonlijke aanpak. De Grando-adviseur is iemand waar u alles, maar echt alles kunt aan vragen. Een keuken is een behoorlijke investering, daarom vindt Grando Keukens het evident dat er geen enkele vraag onbeantwoord blijft. Er wordt ook alles aan gedaan om de drempel zo laag mogelijk te houden. De relatie met uw Grando-adviseur is met andere woorden geen klassieke ‘klant-verkoperrelatie’. Als u niet overtuigd bent van bepaalde voorstellen, dan zoekt de keukenspecialist naar de oplossing die wel op uw maat gesneden is.

De relatie met uw Grando-adviseur is geen klassieke ‘klant-verkoperrelatie’

Dringende interventies

Grando-monteurs zijn specialisten ter zake, professionals. Uiteraard zijn zij ook maar mensen, wat betekent dat er altijd wel eens een foutje kan sluipen in de installatie of montage van een keuken.

Als u een fout ontdekt, dan is een telefoontje voldoende om de Grando-medewerkers in actie te laten schieten. Bij dringende zaken, zoals een waterlek of een verkeerde gasaansluiting, wordt meteen gehandeld. U hoeft geen uren aan de telefoon te hangen tot u de juiste persoon te pakken krijgt. U heeft altijd een rechtstreekse lijn met uw persoonlijke Grando-adviseur.

Nazorg als belangrijk aspect van de service

Zoals u al kon lezen, wordt er heel veel aandacht besteed aan de nazorg. Grando Keukens staat bekend als een keukenbouwer die echt alles van keukens weet en die de klant te allen tijde centraal plaatst. Zelfs al heeft u al jaren van uw Grando-keuken kunnen genieten en heeft u nooit een beroep moeten doen op onze service ... Als er iets fout loopt, dan kunt u altijd op Grando Keukens rekenen, tot ver na aankoopdatum.

Weten hoe Grando Keukens u alle zorgen uit handen neemt?